"We few, we happy few, we band of brothers;
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother." (Henry V - W. Shakespeare)

少数であるとはいえ、われわれしあわせな少数は、兄弟の一団だ。
なぜなら、今日私とともに血を流すものは、私の兄弟となるからだ。

2012年5月17日木曜日

Kaminagayoshi



 この写真はデウソン神戸の選手としての最後の日に取りました。おかしな話かもしれないけど、あの時まで上永吉さんと一緒に写真取った事が無かった。
 It is funny but I my first picture with mr. Kaminagayoshi was in my very last day as his team's player.

この二年間デウソン神戸でプレーをさせてくれた事を上永吉さんに心から感謝しています。 間違いなく、彼よりデウソンを好き人はいない。やっぱりその情熱は上永吉さんの一番特別なところです。
And I cannot forget to thank him for this two years as his player. He has such a passionate heart for Deução. I believe that is what makes him so unique.

そのことが簡単に分かるために、エピソードを話します。僕のデウソンの選手としての最後の日に、別れの言葉を言った後に、彼はすごい笑顔を見せながら感謝と今後の成功を祈る言葉を言ってくれました。そしてその後に温かいハグをしてくれた。あの時は本当に感動しました。
To say another thing about mr. Kaminagayoshi, I will use an episode, ironically our last moment together which I can say, can describe very well tha man. I told him about my new path and thanked for all he had done for me. With a big smile he thanked me back wishing me success and after that, gave me a big and warm hug.

だから、彼はやっぱり違う。
That is THE man.

カミさん本当にありがとうございました!
Thanks for everything, Kami-San!!!

1 件のコメント:

  1. デウソン神戸東京サポーターズ2012年5月18日 10:45

    マルコスの熱い気持ちはいつまでも忘れません!
    地球のどこに行っても応援しています。
    デウソンはファミリー。
    ファミリーはどこに行ってもファミリーです。
    またいっしょにボール蹴りましょう(^○^)

    返信削除

コメントを誠にありがとうございます。

Muito obrigado pelo seu comentário!

Thank you for your Comment!

:)